Sunday, August 29, 2010

smile is good for health


Smile, is good for health
this is the sentence i write by myself

I wanna smile~ and tell my dearest "yes,Im okay"~ ..
I wanna be happy~and say " Dont worry, I'll be fine"...
I wanna say "i c u c i c u" to you~and slap on your face
I wanna quit ~ and found back my LIFE and NEW TARGET

哭~
是因为我真的很伤心
看到你们为我担心和哭~
想说“对不起。”
我让你掉泪了~我让你们担心了


谢谢你们陪伴着我走了两年的路程
你们都教导了我不少的东西
现在,我用不着了
但你们让我知道了很多,学习了很多~
真的很感谢
学Nz Phang Brother and Pui Li Sister说的
我的路,还有很长很长
现在不能,但以后的机会还有更多更多


还有,谢谢大家的安慰和sayang~

发泄完了
散心完了

我现在想做的
就是
做回我自己。
走下一步的路...


加油!!!

No comments:

Post a Comment