Thursday, July 14, 2011

♥Phone Call


曾经,你小心地把我的头轻轻地贴近你的胸口
你那强烈地保护,把所有最好的都留给我了...
不需要你所有的依赖...只想在我伤心的时候会是第一个把我的头紧紧地贴近你的怀抱
如今,你带我走到无人的港口...将回忆随着海浪漂走

也许空虚让我想了太多...也该回到自己的被窝里了

要那样紧紧地握着你的手
却不小心松开了.....
然后,你把我的手小心地放进你的口袋
说好,要一起紧紧的手牵手,不放手..不管以后会是怎样。

电话只为你而响起...如今,它不再只为你而响起了...

Short Love Story..

Girl: We Are Best Friends, Right?

Boy: Yes, Of Course.

Girl: So Be Honest With Me, Who Do You Like?

Boy: No One. I Love Someone.

Girl: Oh, She Must Be Very Lucky..

Boy: Definitely. I've Loved Her, ever since I Met Her.

Girl: Really? Well, Since We're Best Friends, I Wanna Meet Her. Go Call Her.

Boy: Oh Okay.

*Boy Takes Out His Phone,Dials Her Number And Phones Her..*

Girl: Wait, Hold On I Think I'm Getting A Call.

*Answers The Phone*

Boy: I Love You;)


I don't wanna fall to pieces
I just want to sit and stare at you~